Uszkodzona paczka? Dowiedz się, jak postępować

Firmy kurierskie coraz bardziej popularne

Możliwość zakupów w formie online jest coraz chętniej wykorzystywana. To rozwiązanie, które niesie za sobą wiele korzyści. Można dokonać ich o każdej porze dnia lub nocy, z każdego miejsca na ziemi, gdzie możliwe jest stabilne połączenie z internetem. Korzystne rabaty oraz częste promocje sprawiają, że klienci bardzo chętnie robią zakupy przez internet. Jeśli zakupy online, to także konieczność skorzystania z przesyłek. Poczta Polska czy firma kurierska? Okazuje się, iż drugie rozwiązanie jest coraz chętniej wybierane. Dlaczego? Informacje na ten temat znajdziesz w kolejnych akapitach niniejszego artykułu. Zapraszamy do lektury.

Wysoka jakość usług i wygoda

Większość ludzi ma bardzo dużo obowiązków każdego dnia. Nie dotyczą one jedynie pracy, ale również życia prywatnego. Coraz częściej brakuje nam czasu, energii i możliwości, aby wybrać się na porządne zakupy do sklepów stacjonarnych. Właśnie dlatego zakupy online są coraz chętniej wybieraną opcją. Dostawa z wykorzystaniem usług kurierskich jest bardzo chętnie wybierana. Dlaczego? Ponieważ czołowe firmy na rynku oferują naprawdę wysoki poziom usług i wiele udogodnień. Wśród nich można wymienić dostawę do paczkomatów. Dzięki temu klient może odebrać swoją przesyłkę o dowolnej porze, gdy będzie miał czas oraz taką możliwość. Paczkomaty są rozmieszczone w wielu punktach, co sprawia, iż są naprawdę komfortowym rozwiązaniem. Warto wspomnieć także o tym, iż można je znaleźć nie tylko w dużych, ale również w wielu mniejszych miastach. Co jednak zrobić, gdy mimo prestiżu i dobrych opinii, paczka zostaje uszkodzona w trakcie transportu? Najlepszy rozwiązaniem jest reklamacja do firmy kurierskiej.

Reklamacja

Jeśli zamawiasz paczkę z doręczeniem przez kuriera do domu, musisz zachować czujność. Paczka z uwagi na wiele okoliczności mogła zostać uszkodzona. Jeśli kurier przynosi Ci uszkodzoną albo częściowo otwartą paczkę, warto odmówić jej przyjęcia. Wówczas trafi ona z powrotem do sprzedawcy, który zwróci Ci pieniądze lub wyśle nowy towar a sam złoży reklamację do firmy kurierskiej. Czasami zdarza się tak, iż paczka wygląda dobrze a po jej rozpakowaniu okazuje się, iż zawartość została uszkodzona. Masz siedem dni na weryfikację. W takiej sytuacji warto skontaktować się z firmą kurierską, aby otrzymać wskazówki dotyczące sposobu postępowania.

 

Author: dobrespolki.com.pl